azizi's FotoPage

By: azizi shikin

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[Archive]
Friday, 17-Oct-2008 15:08 Email | Share | | Bookmark
new family

ALYA
 
akhirnya selamat melahirkan baby gurl...3.7kg..kat hospital tuanku fauziah kangar..pada 5 October 08 kul 5.10petang....semoga kedatangannya akan memberi kebahagian kepada kami sekeluarga...sekarang dah ada sepasang pari-pari kat umah...


Saturday, 4-Oct-2008 15:43 Email | Share | | Bookmark
makan ngan family....

papa
tokwan n fatin
aina
View all 5 photos...
makan-makan ngan family...baru la dapat berkumpul 4 beradik....along baru balik malam raya ketiga...semoga dapat berkumpul lagi tahun depan...


Saturday, 4-Oct-2008 08:30 Email | Share | | Bookmark
berjumpa di malam raya ketiga....

adik n anak saudara
fariz,aina n fatin
along n anaknya yg ketiga
View all 6 photos...
sebelum ni semua masing-masing sibuk berkerja sampai aina tak kenal ngn saudara dia...bila raya mcm ni la nak berkumpul ramai-ramai...n bermain bersama...


Saturday, 4-Oct-2008 06:09 Email | Share | | Bookmark
raya adilfitri 2008

pepagi raya tidola plak...
ari raya aidilfitri..
selamat ari raya..
View all 6 photos...
selamat ari raya....aidilfitri..2008...
semoga abadi selamanya...kak long raya pertama tak baliklagi...
sempat juga beraya...ingatkan tak sempat nak raya....due 3 oct 08...
tapi sampai ari pun tak bersalin lagi....sempat makan semuanya..termasuk ketupat palas...
semoga aidilfitri ini memberi seribu makna pada aku...dan dapat berjumpa aidilfitri 2009 dengan 'orang baru'....so tahun depan bukan bertiga lagi tapi berempat...


[Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net